sex, drugs and zombies
2012-10-24 / 21:01:17 /

god kväll kära läsare. idag har jag vaknat pigg 5.10, tagit mitt livs första icke lugnande narkotikaklassade medicin och skrämt halva stan genom att klä ut mig till en hardcore zombie. snabb sammanfattning, jag vet.

jag var till läkaren igår med mamma och jag fick en burk concerta utskrivet som jag ska prova i en månad. tog den första idag och kände mig ganska snabbt lite illamående och darrig. kissnödig har jag varit typ hela dagen också. och hård puls. och noll aptit. kände jag npgon positiv effekt? eftersom jag inte haft en vanlig dag i skolan så kan jag inte säga med säkerhet. det krävs inte 100% fokus att kleta mängder av foundation i klasskompisars ansikten (melina gjorde det fina pilljobbet) eller spela volleyboll mot de andra 7 klasserna på skolan. så jag vet inte. jag testar vidare helt enkelt. efter turneringen träffade jag peon och vi tog en fika på stan. drack en chailatte och åt en chokladboll, för att få i mig någonting mer än några tuggor köttförssås och spaghetti.
funderar på att sova tidigt idag. är trött och har ont i benen.


livet rullar vidare.



Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: