Dags för förändring
2013-01-17 / 22:55:25 / Dagboksanteckningar

Även om det mesta känns så otroligt rätt just nu så är det något som saknas. Jag vill göra något nytt jag inte gjort förut, ändra min enformiga vardag till något med lite mer djup och dynamik. Men hur? Tid och energi är för det mesta en bristvara, att lägga ner tid och energi på något roligt kan ju dock alstra mer tid och energi - hur motsägelsefullt det än låter.


Imorgon åker jag och mamma till Ikea i Valbo, kanske finner jag någon slags kreativ inspiration där, kanske blir det ännu en uttömmande punkt på dagens agenda. Vad som är säkert är att jag tänker ta det lugnt och inte stressa väl där - jag har inget jag inte har tid till att göra. Feels good.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Eriiza:

Svårt att hitta något sådant, men försök göra det du vill prova
på, eller gillar att göra?
Jag t.ex har ingen energi alls, vill bara försvinna för det mesta,
men så söker jag filmroller, för att de intresserar mig. =)



Date: 2013-02-05 Time: 22:30:47 URL: http://eriiza.webblogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: