Jag suger på att blogga
2013-08-06 / 17:36:12 / Dagboksanteckningar

Tja. Som ovan nämnt har jag inte varit så bra på att uppdatera bloggen. Mycket har hänt sedan sist (minns knappt när sist var) och jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Vi har skaffat en irländsk setter-valp som nu är ett halvår. Sigge heter han och har gått från 11 kilo när han flyttade hit till 22 kilo igår. August är fortfarande med oss, snart 10 år. Den här sommaren har varit alldeles underbar, gjort massor med massa folk. Jag har varit i Stockholm nyligen och hjälpt Linn fixa i ordning som lägenhet där hon ska bo när hon börjar gymnasiet om någon vecka. Jag börjar trean om någon vecka. Innan dess ska jag sommarjobba som ingenjörsstudent på högskolan här i Dalarna med start imorgon. Mitt intresse för mat är nu större än någonsin och jag har blivit inspirerad av systrarna Nordlund att kanske gå över till den vegetariska - eller rentav veganska - sidan. Men självklart så har mamma invändningar på det, men det kan diskuteras i senare inlägg.

Nu ska jag gå och kissa och se vad det är som luktar ute i köket, hörs snart.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: