KISS MY ARSENIC SULFUR!
2012-01-16 / 21:52:30 / Dagboksanteckningar

Nörd-skämt åsido.

Hallåhallå allihopa. Här sitter jag tjugo i tio en måndag kväll och ska börja skriva på en labbrapport i kemi. Längesen man gjorde det. Ska ta mig en kopp te och kanske en smörgås strax. Har varit hungrig som tusan ett tag. Tillsammans med det faktum att jag kräktes i fredags var jag rädd att jag blivit gravid, men kära vänner ni kan vara lugna. Fick min första mens på 7 månader idag. Min slutsats är att det var därför jag hade ont i magen hela helgen och har varit hungrig. Dock förklarar det inte riktigt varför jag kräktes... Aja. Ingen idé att börja spekulera. Jag är bara glad att jag slipper gå till någon doktor och kolla upp varför mitt system inte fungerat som det ska. Kan även tillägga att jag gått upp och hållit 4 kilo mer och äter mer än 2 gånger per dag; därför kanske den kom tillbaka? Fast det känns skumt att min mens skulle försvinna vid en så pass hög vikt ändå, jag väger 62 kilo nu och att den skulle försvinna vid 58 känns lite... Allmänt känsligt? Dock bevisar det sannerligen hur känsliga våra kroppar är och hur viktigt det är med god kosthållning. Så mitt budskap till alla därute; sluta svälta för h*lvete, du vinner på det.

Vill även berätta en till rolig grej. Idag har jag och mamma varit på MåBättre på introduktionsmöte och allt var så in i skogen bra att vi båda signerade för ett medlemskap där. Hur najs är inte det!? Nu skall här börja kroppsbyggas mahaha.. Nejdå, men kommer bli värsta friskusen snart haha. Fast kanske inte riktigt. Skönt iallafall att börja träna! Grymt glad.

Känns som om jag hamnade lite på ett annat spår än kemi just nu, men nu ska jag logga ut och börja skriva.

PEACE. ☮
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: