Still kill the old way
2011-09-04 / 14:45:03 / Dagboksanteckningar

Känns härligt att veta att jag har så mycket ärr efter finnar på ryggen att det ser ut som jag har hudbristningar. Awesome verkligen. FML.

Står och spänner mig framför spegeln och förundras över min vältränade kropp.......... Herregud. Märkte igår hur jävla klen jag egentligen är, ändå har jag gått upp 3 kilo muskler (hoppas jag) i sommar. Ändå hade jag grym energi igår som jag sa och kunde förmodligen ta mer än annars. Det var nästan lite pinsamt när Tobbes mamma frågade om jag var vältränad. Sa det till mamma sen och då sa hon att jag faktiskt ser vältränad ut. Ni kanske förstår det enorma frågetecknet som bildades i mitt huvud då. Jag menar jag har inte mycket muskelmassa alls. Utan mitt underhudsfett (som jag har en del av) skulle jag bara se spinkig ut, som när jag spänner mina armmuskler och drar i "gäddhänget"; det blir inte mycket kvar. Lika min mage och rygg, inte mycket där inte men det "fylls upp" av det fett jag har.
Jag påstår inte att jag är fet, jag påstår bara att jag har lite muskelmassa och att det skulle se sjukt fel ut om man skulle ta bort allt fett. Och det är väl positivt att jag ser mer tränad ut än jag är? Eller ja, kanske inte.

Hade jag inte varit lika feg som jag är hade jag kunnat lagt upp lite "spännis"-bilder, men jag är som sagt för feg. Men jag kanske ska ta lite bilder ändå och spara som jämförelse. Har ju sagt att jag ska börja träna och då kan det ju vara lite kul att ta bilder sen när jag är på topp och se skillnaden om det blivit någon. Förhoppningsvis blir det ju lite skillnad haha. Den som lever får se..

Var ett tag sen jag käkade frukost nu, så tror jag ska ta mig en banan och sen duscha. Och sen ska jag träffa Hannah aka Hanniball och vad vi hittar på vet ingen ännu. Ha det bra alla läsare (som för övrigt verkar bli färre och färre för var dag som går.)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: