I can't see straight anymore with all this blood in my eyes (There's nothing to say now, the feelings are already dead)
2011-05-24 / 22:48:40 / Dagboksanteckningar

Tisdag. En sketen jävla tisdag. Imorgon fyller bästa Emelie år och i övermorgon är det bal/vårfest på skolan. Ser fram emot det, men jag ser också fram emot när det är över. Visst ska det bli kul och så (har till och med en trevlig prick att gå med tro det eller ej, lång historia) men jag pallar inte folk. Eller att gå i klänning. En kort klänning, utan ärmar. Jag har aldrig visat hela mina armar i skolan någonsin. Visst hade jag väl kunnat fixa det, men det finns ont om långärmade klänningar, jag får helt enkelt lov att genomlida dessa 6 timmar för min klass skull.


Jag kan inte fatta att det bara är reserande dagar av denna skolveckan kvar, plus 3 nästa vecka och 4 sista. Det är ingenting kvar. Dålig tajming (som allt annat) jag hade precis börjat vänja mig vid Hälsinggården en tid av total okontroll.

Jag orkar inte skriva mer. Jag är trött. Klockan är ju trots allt snart 23. Och det är skola imorgon. Jippie. Jag är klar med allt, så vafan gör jag för nytta där?

Avslutar dagen med Sum 41's underbara låt Crash.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Emelie:

Hoppas du får en trevlig bal finaste <3



Mitt nya nummer är 0700238089 <33



Älskar dig och du finns i mina tankar ofta ofta ofta!



Date: 2011-05-28 Time: 21:35:25 URL: http://anxietycore.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: