Fredag igen (!!!!!)
2011-05-13 / 17:44:26 / Dagboksanteckningar

Hej alla människor som sitter/står/ligger och läser detta bakom skärmen, idag är det fredag den 13. Kul va? :D Det brukar aldrig hända mig något knasigt på fredag den trettonde, även om jag brukar vara extra uppmärksam på olyckliga händelser dessa dagar. Det brukar hända mer en helt vanlig sketen tisdag rent utsagt. Den enda något skumma som hänt det här dygnet är väl att jag drömde att jag vaknade upp och gick in på toaletten där hamsterburen står om nätterna (om Pepsi springer i hjulet låter det så mycket att jag oftast vaknar/inte kan somna för att han väsnas) så var hamstern lika stor som en kanin! Såg skitskumt ut, sen kommer jag inte ihåg att jag drömde något mer och konstiga drömmar har ju alla mer eller mindre hela tiden, så det är ju inget specifikt för just fredag den trettonde!

Nu har jag faktiskt tänkt städa lite när bara jag och bror är hemma, jag har faktiskt lättare för att göra saker när det är lite folk i huset och just fredagar brukar det kunna bli så av någon anledning! Dock så har jag kommit på en idé jag skulle vilja genomföra någon gång om jag och Lovisa och kanske någon mer hoppar till fotostudion, det är en speciell ljusteknik som Björn på fotoklubben berättade om när jag var där på ljussättningskurs för två år sedan och det heter något speciellt. Jag vill veta vad det heter men jag kommer inte på det och får inga vettiga förslag från google heller. Lägger upp en bild på Twiggy (som för övrigt är en mycket vacker bild på henne) som har lite den bildstilstekniken. Kommentera gärna om ni har någon ledtråd till vad det heter!



Jag kommer fortfarande inte på vad det heter, ska kolla om jag har kvar något papper från kursen om det kanske står där. Så länge ska jag försöka städa, dock har folket kommit hem nu så jag kanske blir distraherad.

Vi får se hur det går.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: