End of friday 13th
2011-05-13 / 23:19:43 / Dagboksanteckningar

Jag har ingen aning om vart jag har papperen från fotokursen. Jag vet att jag såg dem för inte alltför längesen, möjligtvis när Linnea kom och köpte min före detta Pentax K200D (som jag förresten sålt). Det betyder att det inte alls är längesen. Det är bara det att jag redan letat igenom alla mina sex byrålådor och två pärmar med papper och böcker. Hmm... Bör nog ta en extra koll i elektronik- och kameralådorna, rent logiskt tänkt borde de finnas där, jag är troligtvis bara slarvig som inte tittar tillräckligt noggrant.

Nej, jag hittar dem verkligen inte. Helt borta. Nu har jag letat på exakt alla tänkbara ställen (utom garderoben, men vafan, där kan de ju knappast ligga? Eller?) men de verkar vara spårlöst försvunna. Kollade till och med papperskorgen om de skulle hamnat där av misstag men inte där heller. Jag menar kom igen! Något kan inte bara försvinna, det är fysikaliskt omöjligt. Jag får helt enkelt ge upp letandet för idag - även om det är grymt frustrerande att inte hitta det man letar efter om man vet att det finns här någonstans. Om jag lägger mig och sover, tror ni jag kan hitta dem imorgon? Får ta en rejäl städning om jag inte hittar dem, då kanske de kommer fram. Grymt störande ändå.

Nu ska jag gå och borsta tänderna och imorgon ska jag fota lite prylar och lägga upp här. Mer får ni inte veta förrän då. Godnatt!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: