20110529
2011-05-29 / 17:29:12 / Dagboksanteckningar

Idag mina kära vänner är det söndag. Det betyder att det bara är 4 skoldagar kvar, övernattning med klassen, klasskamp+avslutningslunch med övriga niondeklassare och själva avslutningsceremonin. WOW?! Det som är absolut bäst (eller värst, beroende på hur man ser det) är att betygen sätts senast 23:59 ikväll. Det betyder att från och med nu har alla gjort det vi kunnat och det kan inte påverkas hädanefter. (Snacka om att ha nått the point of no return.) För somliga är det bara skönt att det är klart nu och somliga går nu och oroar sig för att inte bli slutantagna till det program de vill gå. Jag måste nog vara ärlig och säga att jag tillhör gruppen av de som är nöjda. Jag har räknat ut (baserat på 75% fakta och 25% logiska slutsatser) att jag åtminstone får 205-210 poäng i slutbetyg. Det betyder en ökning med 40-45 poäng från förra terminen.

Sweet.

Langar en bild på finaste Lovisa och Robin från balen!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: