Uppdaterad design!
2011-03-30 / 19:44:31 / Design & Webb

Jag fick något ryck och kikade på bloggen av någon anledning, jag brukar inte göra det men jag gjorde det för en stund sen och insåg att jag haft samma header ganska länge så jag öppnade Photoshop och gjorde en ny lite snabbt. Jag tänkte: "jag kör på svartvitt nu ett tag." Jag testade först med lite tunnare borders och svarta hörn i själva headern, men det failade så jag tog bort hörnen och fixade bredare borders igen, tyckte det blev helt okej!

Eller vad tycker ni? Ge mig konstruktiv kritik!
Berätta även om något ser konstigt ut, uppge då också vilken webbläsare du har så ska jag försöka åtgärda det!



/fW  ☮
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Sigmundmonika:

Great site and interesting informations. THX!



Date: 2011-06-10 Time: 07:20:53 URL: http://sigmundmonika.blogoom.com

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: