Liquidum Paraffinum - DAMN YOU!
2011-06-26 / 00:42:16 / Musik & Video

Fick just en triangel Toblerone av min svåger (haha), han fick just ett plus i kanten. Inte för att jag behövde godis (har ju Cola Zero!) men har inte ätit något sen 4 så det kunde jag väl få unna mig.

Hursomhelst har jag fixat lite mer musik, bland annat albumet Start Something med Lostprophets (laddade ner hela albumet för att komma åt låten Make a Move ehehe..) och The Rocket Summers album Do You Feel, älskar hans röst! Sitter just nu och lyssnar på Far From Home med Five Finger Death Punch som jag fick tipset av från Isak i min (gamla) klass och nu även en påminnelse av Elias. Sjukt skön låt, påminner lite om Shinedown. Dom är för övrigt också mycket bra!

Nu ska jag säga godnatt och kanske - KANSKE - berättar jag bakgrunden bakom min lite knäppa rubrik. Godnatt!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: