Skumt
2011-01-09 / 00:34:56 / Dagboksanteckningar

En liten skum uppsving på statistisken... 8 igår och 15 hittills idag fast det inte ens blivit ett inlägg.. Skumt. Aja, min skalle är full av random tankar och funderingar för tillfället. Haha. Överbelastning av... Randomness...? Skumt. Huvuden alltså! (K-A-P-A D-O-M-!) Haha nejdå. Bara lite.

Nu kom mamma in och sa att det regnar ute, fan. Då kommer ju snön smälta borttt rövhål. Hellre ha kvar snön som är nu och det smälter bort när det är meningen att det ska göra det än att det smälter bort nu och blir massa slask och satans äckel sen när det ska bli vår! ÅH. Vill inte ha det så. Jefla roev helt enkelt. Blöö/MÖh.

Btw så är jag nojig utan anledning för att folk ska veta vad jag gör här på datorn, vet inte varför. Jag gör inget som helst olagligt eller annat knäppt, bara skriver här, facebook, lite andra bloggar, har kollat bilddagboken (WTF?!) och skrivit lite i ett dokument. Och msn såklart. Visst om man håller på med 'dangerous stuff' är det väl normalt att nojia lite, men inte utan anledning som nu. Plus att jag höll på att få allvarliga utbrott när jag skulle dammsuga tidigare idag. Jag tordes knappt dammsuga under sängen bara för att jag då fick lov att vända ryggen mot dörren som var öppen. Stod ingen där förutom mamma som sprang omkring i hela huset, men det kändes som om någon skulle stått och stirrat intensivt på mig därifrån. Blev lite smått vettskrämd men jag lyckades dammsuga även om det kanske inte blev alltför bra. Får göra om det imorgon eller så.

Nu har jag spelat The Used i snart två timmar. Grymt. Innan dess spelade jag hela Adept's diskografi, eller ja, Another Year of DIsaster och tre EP's (som jag för övrigt inte kommer ihåg fulla namnen på). Men ändå. 21 låtar! Sen har det väl hunnits med The Used's hela Artwork, live-albumet Berth och ungefär halva Lies for the Liars i skrivande stund. Nej jag bara skojjade In Love or Death heter ju detta! Började just på Let it Bleed, bra låt. Nu All That I've Got, fin låt. Varför skriver jag det här? Vem bryr sig ändå? Det här är ju fan bara för att fylla på med så många rader som möjligt typ. Poänglöst, random snack. Sån skit som pågår i min skalle helt enkelt.

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig, men tänkte bara skriva att jag ska göra rent åt hamstrarna imorgon, dammsuga mitt golv igen i hopp om bättre resultat, massa annat och en hel del annat. Kanske uppdaterar, men bara kanske. Godnatt.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: