Olidlig trötthet
2011-01-05 / 19:59:47 / Dagboksanteckningar

Jag är så extremt trött om dagarna nu, jag har sovit 12 timmar inatt ändå skulle jag kunna lägga mig nu. Igår gick jag och lade mig vid den här tiden ungefär, sov till 01:38, blev väckt av pappa som snarkar som satan, var vaken till nån gång strax efter 4 och sov sen till 10. Det fick jag till 12 timmar i alla fall! Men jag ska försöka vara vaken lite längre idag så jag inte vaknar sådär inatt igen, men jag kan skylla på att jag inte tog någon sömntablett! Nu har jag gjort det, så jag borde kunna sova lite bättre tycker jag allt.

Inatt ska jag även sova ensam eftersom farsan stör så hemskt. Önska mig lycka till! Nej men jag tycker det ska bli skönt, har inte sovit ensam sen innan juli, så det är på tiden! Nu ska jag glo på lite teve, nåt program om kvinnor som mördar sina män haha. Pappa har även gjort milkshake till mig och mamma så nu blev jag kall i hela mig, så jag ska krypa ner under en filt, mmh :) Tidigare idag har jag varit med Lovisa ett tag i Norslund och vidare till biblioteket, vi satt länge där och diskuterade ett framtida projekt, men det är hemligt så ni får inget veta! Men kul var det, har saknat henne.

Btw så längtar jag lite till på måndag, men nu ska jag kolla på teveeee, hejdå! <:
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: