Nu rör vi om i grytan... Version 2
2011-01-26 / 15:27:33 / Dagboksanteckningar

Nu har jag tagit steget och lagt upp en annons på båda mina kameror och tillhörande objektiv (dock inte M42-adaptern till Canon-systemen eller något utav de objektiven.) Så nu skall det säljas! Säljer även lilla väskan jag köpte i paket med Pentaxen där i november 2008 och mitt stativ. Om jag får allt till de priser jag satt i annonsen skulle jag håva in totalt 10.200:- <-- det är inte illa! Så då kan dessa pengar ganska lätt utbytas mot en EOS 5D och kanske ett bättre AF-objektiv om jag lägger till mina sparade 2.000:-. Det blir säkert awesome!

För att se annonsen, klicka här!

EDIT; Har redan fått svar på 1D:n av en herre från Stockholm som ville ha fler bilder! Han skrev att han var mycket intresserad, höhö. *girig Fannii*
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
vicccyyy:

jag borde få allt dedär gratis av dig för att du älskar mig så sjukt mycket (a)..



Date: 2011-01-27 Time: 19:48:14 URL: http://victoriafingal.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: