No I don't wanna fall in love, with you
2011-01-15 / 20:23:30 / Random

Citerade Stoned Sour's fantastiska låt Wicked Game, helt underbar. Sitter och hittar lite annan musik också, Alice in Chains till exempel. Rätt bra även om de är ganska gamla. Seether, Staind och Hostage Life är band med bra låtar jag inte hört förut. JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA OM.

Mitt godisförbud går inte jättebra, blir mycket mindre men det blir fortfarande något så fort skålen åker fram. Men det ska bli ordning på det. Och mycket bättre går det med maten för den delen, äter bättre. Nu äter jag åtminstone något till lunch i skolan, förut gjorde jag inte det. Aja, skitsamma. Jag överlever och min vikt är hyfsat stabil nu.

Moa kom hit för en stund sen, vi sitter och lyssnar på gamla goa' och myyyyser! Det är mys. Mycket mys. Nu ska jag vara närvarande, hejdå bloggen.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
emma göransson:

haha visst är de svårt! men jag har klarat det! är så jävla stolt, du vet ju hur mkt godis jag åt förut och nu äter jag ingenting och de går faktiskt bra :D



Date: 2011-01-16 Time: 21:24:38

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: