Just Shoot Me
2011-01-24 / 20:05:06 / Dagboksanteckningar

Kom nu på att det finns en serie som heter så också, haha. Den är faktiskt ganska bra. Men anyway. Jag kom just på att jag inte berättat att pappa har flyttat ut ur mitt rum igen, han gjorde det innan skolan började. Men nu ska han in igen, troligtvis inte för 9 månader denna gången igen, utan tills vidare. Förhoppningsvis bara tills nästa familjesamtal, det vill säga tisdag nästa vecka. Såvida det inte blir ännu värre eller nåt. Aja vi får väl se, är bara så extremt jävla trött nu. Har varit en lång dag för Fannii. Först skola till tio över 2, samtal på BUP från 15 till 16 sedan gick jag in i själva main-hospitalet och avdelning 34 (där jag själv tagit mig en lur en gång för ett tag sen) och träffade Malin den nöten som lyckats bryta av sitt ben i en slalomtävling. Skönt att hon i alla fall får ligga i Falun och inte i Lillehammer längre. Satt där och pratade med henne en dryg timme innan jag sökte mig ut ur sjukhuset och gick ner till Östra Hamngatan och buss nummer 701 mot Hosjö. Dock fick jag ett sms av Emma när jag var i Korsnäs (strax innan Hosjö för er som inte vet) där hon frågade om jag ville följa med till vivo, så jag åkte med bussen till min hållplats och hoppade av där, stannade och väntade på Emma som sedan dök upp så vi kunde ta bussen till vivo cirka 4 hållplatser där i från haha. Jag köpte mig en Center (det första jag åt idag, så jag var ju lite flummig innan det) som jag åt upp. Sen kom jag hem och käkade köttbullar och makaroner. Känner mig fet nu haha. På tal om det har jag även gått upp under helgen, blö på det. Visserligen "bara" ett och ett halvt kilo men såna siffror är lätta att gå upp men svåra att gå ner. Aja, får ta igen det i veckan. Nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva.  Så jag skiter i det och baxar min hund, hejdå.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: