Hellre en kälke på vintern, än en spark i pungen.
2011-01-09 / 22:21:29 / Dagboksanteckningar

Random rubrik. På 12 timmar har jag nu spelat 76+21=97 låtar minus 8 timmars officiell sömn. Slå det du! Haha, vad är det jag har sagt?! Massa random igen! MÖh. JAG VET INTE.

Detta skrev jag då för ungefär 5 och en halv timme. Anyway, jag har faktiskt orkat med att göra rent åt hamstrarna så nu är jag klar med det, hade velat träna lite idag också, men jag vet inte hur det blir. Skulle vara skönt att få dammsuget så jag får bort lite spån som städet lämnat efter sig. Men det börjar en film nu vid 6 som jag skulle vilja se, så jag vet inte hur det blir med det. En möjlighet är ju om jag snabbt plockar undan och dammsuger efter filmen, går ner och intensiv-tränar en 20-30 minuter och sedan duschar. Skulle vara ett alternativ. Men klockan blir så mycket.

Nu har jag hunnit se den satans filmen och fastnade framför svt1 där de sände Minuten, roligt program så det blev ingen träning! Dum Fannii. Ska göra det någon dag framöver. Men nu är klockan mycket och jag ska gå och lägga mig alldeles strax, ska bara platta klart håret inför morgondagen. Godnatt!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: