Fortfarande seg efter nyår.
2011-01-02 / 19:43:30 / Dagboksanteckningar

Men det var fan värt det! Hannah och Emma kom som sagt hit, vi åt tacos och tittade på film. Vi såg "Buried" och "Eurotrip", vi tänkte även se "Death At A Funeral" men den saknade text tyvärr. Första filmen var seg, det enda man såg var huvudpersonen som låg i en kista. Påminner faktiskt lite om filmen "Frozen" jag såg häromveckan. Alla har panik och vill därifrån så man sitter som ett tänt ljus framför teven med varenda nerv på helspänn sen bara slutar det utan att det händer något. "Eurotrip" däremot är ju så grymt jävla rolig så det inte existerar, haha! En riktig humor-klassiker, även om den är rätt snuskig men amerikansk humor är sådan haha.

Vid kvart-tio i tolv gick vi ut och ner till Hosjön där de flesta Hosjö:are går om man bor i närheten och smäller fyrverkerier och smällare. Det märks verkligen att de har skärpt lagarna ända ut hit för det blir bara mindre och mindre för varje år tror jag. Visst var det väl en hel del från typ 23:40-00:20 men förr kunde det ju börja smälla redan vid 22 och inte sluta förrän långt in på småtimmarna. Så nog är det skillnad allt.

Sen vet jag inte vad vi gjorde haha, vi satt väl mest framför datorn och så haha! Bland annat på omegle och där är ju folk... Lite speciella. Haha men jag tyckte i alla fall det var roligt, sen vet jag inte om de andra två instämde, men de skrattade åtminstone ibland! Vi sa att vi skulle dygna men vid 9 någon gång så strejkade mitt huvud ganska rejält och Hannah slumrade till lite då så vi gick och la oss. Emma hade somnat nästan en timme runt 3 så jag tror hon också var lite trött ^^. Sen sov vi och gick upp vid tre, käkade frukost och chillade lite. Hannah skulle på bio så hon var tvungen att åka vid halv 6 så det blev nog ganska tajt för henne hihi.

Så var det jag spenderade nyårskvällen och -natten! Hur spenderade du din? :3
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Emelie:

Låter awesome ju :D det med kistan där låter som en anann film jag sett. Vad den nu hette är en annan fråga... Något på T. Den sög iaf den D:



Ni var vakna lääänge o__o



Date: 2011-01-02 Time: 20:28:02 URL: http://anxietycore.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: