Sitter hemma...
2011-08-05 / 14:15:56 / Foto (-relaterat)

... och försöker uppdatera operativsystemet i telefonen, men F*N vad det skulle krångla. Så jag struntar i det just nu. Istället sitter jag och kikar på massa bilder jag aldrig öppnat i datorn utan bara tittat på i telefonen. Bjuder på ett urval;




Bild 1: Mitt öga förra hösten.
Bild 2: Slitna skor och byxor [x]




Bild 1: Isak i en söt pose :D
Bild 2: Jag innan spexfotot haha - barntema is awesome!
Bild 3: Linnea är busig hon, hihi.
Bild 4: Robin med nån knasig huvudbonad :D




Bild 1: Jag och Sara!
Bild 2: robin och Lovisa vid övetnattningen med klassen - skum bild, haha!


Tja, nu har ni fått se lite iallafall och jag har dödat åtminstone en halvtimmes tid. Nu ska vi se vad jag hittar på härnäst!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: