Överstimulansorsakad huvudvärk
2011-08-30 / 20:39:52 / Dagboksanteckningar

Ligger på min säng, stängd dörr, släckta lampor, datorns ljusstyrka på lägsta möjliga, bett alla att inte rusa in... Ja hela köret. Fyfan vad jag inte gillar att jag är så jävla känslig. Stress, oro, lite mer stress, ångest, ännu mer stress. Jag gillar inte skolan. Börjar på allvar fundera på att hoppa av, även om det skulle sabba mina chanser sen. Jag vill ju det här, samtidigt som jag inte vill.. FML lite.

Hamsterjäveln dog igår till råga på allt också. Fan. Han låg och fungerade inte alls i hela kroppen, han kunde liksom inte koordinera sina rörelser, så tesen är att han troligtvis fick någon slags hjärnblödning. Han låg och höll på så ganska länge också innan han la skorna på hyllan såattsäga. Fan vad tragiskt, hela gårdagen var ett stort sadface. Behöver jag nämna att jag inte mår speciellt bra just nu?

Herregud vad högt dom har ljudvolymen.. ÅH. Respektera mig, någon?

Tror jag ska gå ut och gå lite en stund, ensam. Behöver rensa skallen lite. Och lite frisk augustiluft skadar inte emot huvudvärken. Men jag vet inte, det är ju kallt ute (relativt åtminstone) och jag är redan kulen. Livet går bra nu... Njae.

Anyways, ska jag inte sitta här mer idag, godnatt alla som läser, ni hör från mig igen, förr eller senare.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: