Ledighet är överskattat
2011-08-28 / 22:21:20 / Tankar & Åsikter

Är det bara jag som tycker ledighet är överskattat? Visst jag kan tycka att det är skönt att komma hem en fredag eftermiddag och glädjas över åt att få vara ledig lite, men lördag och söndag är bara tråkiga. Kanske är det för att jag aldrig hittar på något spännande. Men när man är ledig ska man ju ta det lugnt - eller?

Jag har aldrig riktigt förstått det "roliga" i att vara sysslolös. Kanske borde göra ett strikt schema att följa på helgerna så jag blir lika utmattad som en vanlig sketen tisdag.
Men först; lets get back to business, monday morning!



(Hunden fick symbolisera ledigheten, på ett eller annat vis.)

Godnatt ppl, imorgon kör vi igen.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: