IT'S WORKING!
2011-08-01 / 14:16:02 / Random

Har nu installerat Lightroom och det fungerar! Wie! Blev lite glad där. Dock fastnade jag vid det liiiite för länge för jag ska återvända till Linnea och lämna skivan och smaka lite frozen yoghurt med hallon som vi gjorde igår, tveksamt om jag kommer tycka det är gott, men man dör väl inte av att prova? Men först ska jag duscha och sen drar jag. Ska nog fan ta med mig lite cash och kika om de har wasabipasta på Willys, blev faktiskt ännu mer inspirerad när mamma sa att vi har en glassmaskin. Höhö.

Nu vaknade hamstern!! Wie! *Sprang till köket och hämtade brödbit till honom* Men ska duscha som sagt, lika bra att få det gjort. Sen drar jag! Höhö. Random uppdatering - JA. Aja, bättre än inget? :D

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: