Hej (typ hej)
2011-08-24 / 17:48:32 / Dagboksanteckningar

Igår var en trött dag. Därför jag inte orkade uppdatera bättre än vad jag gjorde. Just nu sitter jag hemma hos Lovisa och diskuterar objektiv och människor. Eller ja, nu har jag förflyttat mig hem. Vi fick datorerna i skolan idag, sitter med den nu. Liten! Men rätt okej size att ha för att skriva på lektionerna och söka referenser på Internet. Installerade Google Chrome och E-PIM, det är allt jag behöver på denna. Inget PSE, Lightroom eller spel. Sånt skit har jag ju min "stora" (15,6" kan ju nästan anses stort i jämförelse med denna lilla på 10,6"...) till.

Ehm, nu måste jag duka, kanske skriver mer sen! Hoj
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: