Danny Saucedo är en ohårig man.
2011-08-31 / 21:48:15 / Dagboksanteckningar

Random rubrik [x]

Tydligen har Adam Allsing samma (äckliga) koögon som Fredrik Reinfeldt... Okej.

Hursomhelst är jag trött. Blev blöt när jag gick hem från bussen, käkade massor som mellanmål (var sjukt hungrig trots lunch.. Herregud) och satt mig sedan med matteboken. Wei! Ligger nu lite före där jag ska, vilket känns bättre än att ligga alldeles i början. Nu har vi även börjat ordentligt med biologi och kemi, vilket också känns bra. Det märks att det är lite högre nivå här än H-gårn, dock är det inte så mycket nytt. Än. Vi har ju som sagt bara börjat.

Igår ringde mamma till Therese på Soc förresten, så hon och någon Britta kommer hem hit den 16:e för ett möte och ska då jag ansöka om kontaktperson. Ja, kan berätta mer om det senare när jag vet själv, haha. Ska förresten troligtvis skaffa gymkort på friskis snart, måste börja träna lite. Så jävla klen.

Eeeeh. Jaha, hej? Vet inte vad jag ska skriva ommmm.. Längesen jag la ut nån bild. Gör det imorgon ska sova snart så orkar inte byta dator (sitter på skoldatorn ehhhehe) och slänga upp bilder. Det lät jobbigt för tillfället. Men ska inte riktigt sova än, ska snacka lite mer med Jens som måste slagit i huvudet för att han är så social just nu! Kul för mig dock som annars är lite forever alone för tillfället. Hasse Aro är mest social förutom Jens, det förklarar hur FA jag är... Ehehe.

Vi hörs imorgon!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: