Wazzzabi
2011-04-28 / 23:39:58 / Random

Hejhopp alla människor. Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen senaste..... veckan. I fredags åkte jag till Årsunda där vi ställde upp husvagnen och förtält och så och där hade jag ingen internetanslutning (då hade jag nog suttit ganska mycket vid datorn haha..) tråkigt nog. Nu är det lov också så jag har ingen aning om vad jag ska göra om dagarna så det blir tämligen mycket omkringgåendes i huset med händerna i byxfickorna och fundera på vad man ska göra. Men lite har jag fått uträttat i alla fall: Igår sålde jag till exempel min Pentax till Linnéa. Hon blev minst sagt exalterad. Igår slaktade jag även en trojansk hest (hahaha) alltså ingen IRL häst utan en virtuell trojansk ni vet. Virus-skit. Fast ändå inte, hursomhelst är det åtgärdat nu.
NU VILL JAG SOVA GODNATT, RANDOM INLÄGG MEN WTF :D

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: