we are caught in the fame
2010-09-01 / 15:59:41 / Random

...säger/sjunger/skriker Escape the Fate's sångare i låten 'The Webs We Weave'. Nu spelas 'When I Go out, I want To Go Out On A Chariot Of Fire' med samma band. Låten efter i albumet 'Dying Is Your Latest Fashion'. Woho vad jag kan mycket! /Inte. Funderar på att lägga till en sidmeny igen och slänga upp massa musik jag lyssnar på i kategorier där. Värt att tänka på iallafall.
Jag tror inte bara att det är jag, utan även mina föräldrar som tröttnat på mat här hemma. Alla bara går och stånkar när det är dags att hitta på dagens middag. Blubb. Jag vet inte vad jag ska skriva.......... Well well, jag har skrivit nåt iallafall. Hejdå
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: