lunchrast på en och femti
2010-09-02 / 11:29:10 / Random

Hej bloggen, och ni få som läser. Jag sitter nu och väntar på dagens sista lektion - so - som börjar om en timme och femtio minuter. Har ingen musiklektion ju och sen lunch på typ femtio minuter. Gött att solen skiner iallafall. Så jag sitter ute på gården på en bänk och lyssnar på musik. Det blir det närmsta jag kommer en musiklektion jag kommer idag. Haha. Hoppas du fattade ironin i det där sista. Vet inte vad jag ska hitta på, gå ner till gården snart och köpa en macka ska jag göra men inte än. Snart. Fan att det blåser annars hade det varit skitstekigt. Aja hejdå
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: