kontrollanter på 701:an..
2010-09-22 / 14:56:07 / Random

Det är fan första gången det har hänt. Satte mig på en box där längst fram i bussen typ för att jag inte ville sitta bredvid nån random gubbe sen ber chauffören mig sätta mig på en stol i stället så jag ställer mig bara upp på golvet liksom, ville fortfarande inte sitta bredvid nån random gubbe. Då ställer sig en man som råglott på mig sen jag klev på och ber mig visa busskortet. Då fattar jag att han var kontrollant. Men han frågade ingen annan, bara mig. Och jag visade kortet för läsaren när jag gick på. Wtf?! Jag blev väldigt störd på det där faktiskt. Aja nu ska jag ut med hunden. See ya.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: