IDENTIFY YOURSELF!
2010-11-20 / 23:39:13 / Random

Idag är det lördag den 20:e november, det vill säga 19 dagar till min 15-årsdag och 15+19=34 dagar till julafton. Idag är dagen då jag för andra dagen i rad slog besöksrekord på den här bloggen, DE NI! Haha 22 besökare totalt både igår och hittills idag. Kanske blir det slaget igen, vem vet? Men då kommer jag till själva grejen med det här inlägget; jag är ju sjukt nyfiken på vilka ni är som läser! Skriv ditt namn i en kommentar vettja så jag kan stilla min nyfikenhet lite grann, det behövs! Vill du däremot förbli anonym är det såklart helt okej, men har du inget emot att jag vet vem du är får du GÄRNA skriva vem du är! Höhö.

Aja, nu börjar klockan bli mycket och folk börjar göra sig redo för att krypa ner i sina sängar här hemma, dock inte Ogge som just kom ut ur duschen och dampade för att jag sitter vid hans dator, hehe. I alla fall ska jag nog börja fixa mig lite jag med. Har redan torkat bort sminket dock. Använde nya servetterna, sjukt mycket bättre än de andra jag använde förut. Aja, imorgon ska jag fixa bilderna från i fredags och jag slänger troligtvis upp något då! Hejdå så länge!

Tomorrow is never that far away. (Just nu bara 21 minuter.)
Blogg listad på Bloggtoppen.se

2 Kommentarer
en anonym person/emma göransson höhö:

jag läser ibland :D<3



Date: 2010-11-21 Time: 01:10:23
Zïxxy Wëst!:

Jag e inte sugen på kyckling längre :D

det var som fan va ? xD <3



Date: 2010-11-21 Time: 03:49:23 URL: http://zixxy.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: