Även om jag sätter mig tillgänglig på msn..
2010-05-21 / 21:33:48 / Tankar & Åsikter

Även om jag sätter min status på 'tillgänglig' på msn, så är det bara du som skriver.
Även om jag sitter och skulle kunna dö på fläcken så får du mig på bra humör.
Även om jag ibland inte orkar bry mig så vägrar du sluta skriva och försöka.
Även om jag ibland beter mig som ett arsle så lämnar du mig inte.
Även om jag är jobbig och väldigt envis så tröttnar du inte.
Även om du aldrig träffat mig så känner du mig bättre än jag själv.
Även om jag inte träffat dig så vill jag inte nånsin att vi ska glida ifrån varandra.
Även om vi bor 60 mil ifrån varandra står vi varandra så nära, iallafall om du frågar mig.
Även om det var ödet att vi möttes så är jag otroligt glad över det.
Även om vi är så lika så är vi så otroligt olika.
Även om du är ganska mycket äldre än mig så betyder du väldigt mycket för mig.
Även om du kanske inte vet om det så har du hjälpt mig med så mycket.

Även om jag sätter mig tillgänglig på msn, så är det bara du som skriver.


Till dig Emelie. ♥
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Emelie:

Du är underbar, en äkta ängel. Älskar dig! <3



Date: 2010-05-21 Time: 21:36:40 URL: http://anxietycore.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: