The Eye of the... Fanny! :3
2010-03-20 / 16:34:05 /

<--- The eyes of mine. Idag har jag varit i Borlänge centrum, alltså inte Kupolen utan centrum. Ännu en intresseserver kraschade va ? Var där med mor och far. Köpte tre enfärgade t-shirtar för en hundring, då har jag nåt att trycka mitt POWER-märke på! Ska bli awesome att se hur det blir. Nån som är nyfiken? :3
Förutom det har det väl inte hänt nåt speciellt. Eller jo, när jag vaknade hörde jag nånting som nästan slår musik med liten marginal; skvalpande vatten i stuprännorna. SNÖN SMÄLTER OCH FANNY BLIR TILL ETT BIGSMILE :D Haha, men det är så mysigt, man vet att våren snart tar överhanden och sommaren närmar sig för varje dag som går. Awesome. Igår när jag la mej var det igenmulet men när jag vaknade idag sken solen och det blåste, då smälter det ännu fortare enligt min far c: 
Nu ska jag sluta vara lycklig och redigera lite skit i ps. I brist på annat kanske göra ett montage. Eller kanske ett kollage ? We'll see, we'll see. Kanske slänger upp nåt resultat senare om jag har lust!
Ha det gött så länge alla läsare, om det finns några :D
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Emelie:

haha jag är nyfiken! :D

Och du har fina ögon :3



Date: 2010-03-20 Time: 17:56:10 URL: http://anxietycore.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: