I got a Secret to tell you
2010-03-03 / 12:14:44 /

Om ni inte redan på något klurigt sätt klurat ut att jag är klurig med att klura på saker jag knappt kan klura ut själv så är du klurig! 8D
Nej nu ska jag vara seriös c:
Jag är sen den 28 februari inte singel längre - officiellt :3
"Är du lycklig?" - OM jag är!
"Vem är den lyckliga?" - Ricardo Gonzalez i Kjula!
För att vara lite klurig och säga det i tredje persons-form;
She loves him

Hihi, därför har jag varit ganska mycket gladare på sistone! (:
Nu vet ni det, puss!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

2 Kommentarer
Ricardo:

Haha, puss <3



Date: 2010-03-03 Time: 15:31:47
sara:

ihhh grattis gumman !<3



jag å axel blev oxå tsm den 28 (september) x)



Date: 2010-03-07 Time: 16:56:47

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: