Friday, I'm in Love - The Cure
2010-03-19 / 14:32:24 /

Även om det regnar så är jag glad, för snön smälter snabbare och det är fredag! Fast jag kommer sakna alla sköterskor och hela avdelningen. Men men, allting tar slut förr eller senare. Fast jag skulle verkligen kunna tänka mig att jobba på en sån klinik, vilket jag absolut inte trodde när jag valde platsen. Well, you don't know until you've tried.

Sitter och lyssnar igenom The Used's senaste platta 'Artwork', vilket jag absolut aldrig gjort förut! *sarkasm* Men jag är fascinerad över hur bra dom fått till övergångarna till nästa låt, det blir så... Flytande. Awesome. Mycket awesome. Plus att musiken i sig är jävligt bra, vilket gör hela skiten ännu bättre! Bra skit ska're va, annars få're va!

Nu hade jag då tänkt röja lite på mitt rum, ska försöka iallafall. Får se om jag kanske får en hyperattack snart, *hoppas* då kommer det nog hända nåt! Eller det beror på. Kanske blir jag bara rastlös istället. Men vi får se!

För övrigt händer inget nytt, förutom att busskortet ska laddas på måndag! Haha, intresseservern kraschade av överbelastning, eller hur ? :D
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: