Fria Dennis ?
2010-03-30 / 18:21:08 / Tankar & Åsikter

Till att börja med, jag håller mig inte uppdaterad om fallet och jag kommer troligtvis inte läsa vidare eftersom jag inte har nåt med det att göra. Jag menar, kom igen? Det var bra jävla längesen jag ens läste nånting och jag hade glömt bort det långt innan jag fick era kommentarer. Du som kommenterade först lämnade iallafall e-postadress för vidare kontakt, men de två kommentarer efter - troligtvis från en helt andra personer - lämnade allting under aliasen 'Rasputin' och 'K'. Dock är jag ändå ganska säker på att de är samma person med tanke på innehållet.
Inte heller såg jag Uppdrag granskning om fallet eftersom jag knappt kom ihåg det, så egentligen vet jag inte båda parternas version. Men det jag läste då tyckte jag bara var så fel så sympatisk jag är som person och jag tyckte personligen att de 'bevis' de hade räckte till att jag skrev på.

Och vet du vad ? Eftersom han redan är fälld två gånger, vad gör då en namnunderskrift på nån hemsida för skillnad ?
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Erik:

"så egentligen vet jag inte båda parternas version. Men det jag läste då tyckte jag bara var så fel så sympatisk jag är som person och jag tyckte personligen att de 'bevis' de hade räckte till att jag skrev på".



Lilla du, vad du "tycker" om Dennis skuld är helt irrelevant. Han är fälld i såväl tingsrätt som hovrätt och är därmed skyldig. Försök begripa att domstolarnas jurister efter år av universitetsstudier och hårt arbete vet vad som gäller, medan ditt beslut att han inte är skyldig (och därmed att domstolarna har dömt fel!!!) framstår som otroligt omdömeslöst och naivt.



Date: 2010-04-06 Time: 21:31:59

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: