Söndagsuppdatering!
2010-06-06 / 18:49:00 / Random

Men jag är iallafall hemma i Sweden nu! Klockan var 04:21 när vi kom instörtandes från den långa turen med flyg och bil. Mysigt var det dock att se soluppgången över Upplands-slätten. AWESOME. Kanske slänger upp lite bilder snart, imorgon kanske. Efter att jag varit i skolan! Ska ju till skolan imorgon! Efter 10 veckors påsklov som jag officiellt kallar det. Lov och lov kan man ju sen diskutera vidare, kallar man att tillbringa över 5 veckor på BUP-klinik för lov så kan man gott och väl säga så. Men lite lycklig känner jag mig faktiskt för tillfället, även om det halvt regnar och jag känner mig zombie-trött så är jag faktiskt lite lycklig. Senaste dagarna har jag hunnit vila upp mig lite på en efterlängtad klipphäll, visserligen är det svårt att se toppen på berget av alla moln. Det är en lång bit kvar. Det är jag väl medveten om, men jag hittade en liten klipphäll på vägen.

Men jag antar att jag snart måste klättra vidare.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: