Lite ändringar sådär..
2010-06-26 / 21:52:55 /

Jag har gjort lite ändringar nu. Eller snarare jag håller på och förändrar. Det kommer bli förändring. Något sådant. All musik kommer hamna på en speciell musiksida. (<-- Länk.) Eller nej, så gör jag inte. Nu blev lilla Fannii lite ambivalent här. Så gör jag inte, nej musik kommer fortfarande hamna här. Men ännu mer musik kommer hamna på underdomänen. Kanske gör så med lite diverse, bara för att göra allting mer krångligt för er läsare såklart. Men jag länkar allt i menyn under 'Links' och självklart annonserar jag ju här på huvudsidan så ni snabbt och enkelt klickar dit. Aja, vi får se hur det går.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: