Lördag 19/6 00:24
2010-06-19 / 00:42:29 /

Åh vad jag fullkomligen älskar när iTunes inte vill såsom jag vill! Idag gifter sig även våra framtida nya kungligheter, wiho för dom. Jävla rabalder som bara kostar oss skattebetalare pengar. Fuck dom. Nej men allvarligt, detta är andra gången på rak jag måste radera hela biblioteket och lägga in allt igen D: Blää. Aja, det finns värre saker! Men det är ack så trökigt när klockan är 22 minuter i ett på morgonen, mamma säger åt mig att gå och lägga mig plus att jag själv börjar bli trött. No goodie. Aja, jag ska fortfarande inte klaga, jag har ju trots allt AC/DC - Stiff Upper Lip i högtalarna!

Det får bli allt för inatt, godnatt alla!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Emelie:

hat när ens filer försvinner D:



Date: 2010-06-19 Time: 18:25:46 URL: http://anxietycore.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: