Lite TV, lite design och lite ensamhet.
2010-06-07 / 17:49:40 /

Har suttit framför teven och tomglott enda sen jag kom hem från skolan. Inte okej. Skolan förresten var helt okej, tydligen ska jag få ny mentor till nian - IGEN! Först hade vi Eva i sjuan, sen fick vi Pia eftersom Eva gick i pension och nu ska vi få den NO-lärare vi hade i sjuan som mentor! Hon är typ den bästa på att lära ut och henne ska vi få i både NO och matte! Förhoppningsvis kommer jag då höja mig ganska rejält i båda, och inte blir det sämre av att det verkar som om många i min klass anmält sig till fördjupningsgruppen i matte och NO, vilket betyder färre i ordinarie klassen! Awesome. Eller nåt. Kul var det iallafall att träffa alla igen!

Funderar på att pigga upp designen lite, har ju haft det såhär ett tag nu. Inte för att jag inte gillar den Emelie, men det är på väg att bli sommar nu så jag funderar på ett lite ljusare tema. Vi får se om jag orkar efter att jag varit ute med August eller om det får bli en annan dag när det regnar ärtsoppa :] Nej men jag ska försöka ändra lite iallafall om inte datorn hinner brinna upp innan jag får igång photoshop vill säga. Vi får hoppas på det bästa.

Angående ensamhets-fliken så är jag ensam hemma för första gången sen innan 6 april. Och det är väl lite fabulous bara det, ain't it? Nää, nu ska jag bege mig ut med hunden innan mor och far kommer hem igen! Kommer snart igen med nya uppdateringar! :D
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: