Hejhopp bland blommor, studentmössor och d-bollar!
2010-06-11 / 16:25:26 /

Det regnar. Och det har regnat. Själv har jag sovit. Eller iallafall sen vi kom hem ifrån min kusin Martins utspring på H-bo. Det va kul :D Typ alla var där från hans släkt eller vad jag ska säga, kul att se dom igen - det var inte direkt igår! Men i fokus var ju Martin, som nu tagit studenten. Men dessförinnan så började dagen med samling i L1 8.15 och sedan avslutningsceremoni (eller vafan det nu kallas xD) i aulan. Lisa Stråhlin i 7:an hade en grym röst, det dedikerar jag en virtuell trumvirvel åt här på bloggen! Och Malin fick åka på läger betald av skolan för att hon var den tjej bland åttorna som presterat bäst inom ämnet Idrott och även var ett bra föredöme och blaha, blaha *kommer inte ihåg, hoppas det stämmer!* Men iallafall grattis till dej med Malin! Några fler uppträdanden av elever och lite snack från rektorn. Sedan hejhopp tillbaka till L1. Där fick vi sitta och svälta medan alla andra klasser fick typ glass eller något. Inte ens på vår egen mentors sista dag kunde de unna oss något! Fy på mentorer, hoppas Jenny Öhgren sätter Christer på plats och tar över världen! :D Men nåt i den stilen iallafall. Sedan fick vi betygen utdelade och vi fick gå hem. Men i mitt fall fick jag lov att vara med på niornas avslutning också, det var lite annorlunda eftersom de flesta sjuor och åttor gått hem. Men min bror Ogge gick inte hem tomhänt - han fick med sig en hel kartong med d-bollar hem 'för att avvänja sitt beroende' som Gun på gården sa. HAHA! Bra motivering. Men han tyckte nog det var kul, bra sista intryck på skolan liksom. Haha, kung.
Nuuuuu ska jag skynda mej utav bara fan eftersom jag nyss vaknat typ, ska hem till Yvonne och Anders och käka studentmiddag! Så jag borde skynda mej.
HEJDÅ! :D
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: