Ett mycket ärligt inlägg.
2010-06-15 / 18:57:37 / Tankar & Åsikter

This place is so empty.
My thoughts are so tempting.
I don't know how it got so bad.

Äsch, jag vet varken ut eller in längre. Jag är precis som två personer med exakt motsatta åsikter om allt och alla. Det är extremt sällsynt att båda är med på noterna. Eller nej, det finns inte. Hur kunde lilla nöjda och glada Fanny bli sån här ? "Reality or fiction, am I out of my mind?" Allvarligt, det här går inte. Det håller inte i längden, som jag alltid skrivit - men aldrig här - det är bara tillfälliga lösningar. Jag lever på det ett tag. Kanske en vecka, kanske en månad. Kanske två. Sen måste jag vidare, leta efter nåt nytt. Bara för att hålla allting inom mig i styr. Hålla monstret i schack. Hopsjunken sitter jag här och formar orden, på en pall. "Should I stay or should I go?" som The Clash om och om igen frågar. Tyvärr är det inte jag som bestämmer det, monstret vinner över mig - jag är för svag för att ens kämpa emot numera. USCH. Det här känns inte bra. Aja, there's no more time to skriva. Jag är nämligen inte ensam hemma längre.


Peace.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: