Awesome - x5 !
2010-06-08 / 17:01:09 /

Inte nog med att Ida fyller år idag, mobila var här på förmiddagen och de berättade att jag skrivs ut från dem den 21 juni. 8:e blev jag inskriven på avdelning 68 och helt utskriven blir jag nu den 21:a! Det är awesome, äntligen blir jag av med dem, haha nejdå men skönt att det återgår till det normala igen. Eller någorlunda.

Det tredje awesomet var att jag och Tobbe har bakat idag när Ida jobbat och trott att han var hemma hos sig. Tänk så fel man kan ha! Det var awesome och kul, gott också haha. Dagens fjärde awesome är att jag fick ett lite lagom awesome telefonsamtal när jag tog en tupplur på mage i min säng för en stund sedan. Det var en man från Svensk Direktreklam som sa att det fanns ett ledigt område i Hosjö som jag ska få dela ut reklam i! Så i helgen går alla på Åströms väg, Mjölnarvägen och Centralvägen osäkra! HAHA! ;) Jag ska åtminstone testa, jag gör allt för pengarna och några hundringar blir det iallafall på en månad.

Och awesome är det att det ser bra ut med Emelies löshår nu. Det är också awesome!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: