You're not alone.
2010-07-01 / 18:15:01 /

Sitter och lyssnar på Saosin's album med samma namn, helt fantastisk. 'Let Go Control', 'It's So Simple', 'You're not Alone' och 'Voices' är WOW-bra! Liksom, WOW. Lyssna själva, kanske slänger upp dom senare om jag orkar :3 

Var på BUP idag och språkade med Petra, vi snackade och jag berättade att flouxetinet kommer ta död på mig och att den bara gör det värre, vilket är dagens sanning. Vi snackade lite mer och sen började hon fundera på om hon verkligen tordes låta mig gå, så då sprang hon in till en läkare och diskuterade några minuter och kom tillbaka med en tid till min ordinarie läkare imorgon klockan 1. Så det blir tillbaka imorgon för att träffa dom och sedan Heléne - psykologen - klockan 3. Ironiskt nog träffade jag henne alldeles innan jag skulle in till Petra så vi bokade in tiden då, sedan strax efter gick Petra förbi, sa att hon skulle komma om två minuter och gick in till Heléne för att boka en tid, haha! Vilken ironi. Iallafall, jag fick gå och fick lite smått panik när jag gick nedför Svärdsjögatan. Det verkade som om alla glodde på mig, vet inte om det var mig det var fel på eller om de bara reagerade på mina gröna byxor. Men det var inte bara det, utan på grund av den lilla förseningen som blev på BUP så trodde jag inte att jag skulle hinna hitta till Temple of Art där Ida tatuerade sig! Men jag hann, tatueraren skulle förbereda lite så jag hann sätta mig ner och pusta ut. Sedan satt jag i ungefär två timmar och tittade när tatueringen tog form. Kul var det att se! När jag blir arton ska jag tatuera vänster axel och överarm :D

Vad skulle ni läsare vilja tatuera ? <:
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: