Vad jag köpte i Gagnef, Insjön och på stan;
2010-07-31 / 15:32:39 / Nytt



Den stora foto-boken. Alla nummer av tidningen FOTO år 1955 samlade i en stor bok. Den väger ungefär två kilo. ASNAJS! 200;- Tulavippan Gagnef.


Förstoringsglaset på stativ av gjutjärn, real old shit! Kan man ju nästan använda som extra makrolins med lite fiffel. Och jag vet att bilderna är rätt dåliga, men hade bara en liten LED-lampa som ljussättning och inget stativ, därför har jag kanske dragit lite för mycket i skärpereglaget! 10;- Tulavippan Gagnef.


Detta är kortleken jag verkligen fyndade för 2;- på Tulavippan, haha!


Från vänster; svart ögonskugga från Maybelline 85;-, lila nagellack från Depend 25;- och en kajalvässare 20;-. Allt från Kicks i Insjön.


Detta hittade jag på H&M när jag var på stan innan läkarsamtalet igår, puder och en stor, härlig borste (vilken Fanni är beroende av x)) 89;- för båda.

Du som minns bra kommer ihåg att jag även köpte en t-shirt i Gagnef, men den är i tvätten nu så jag tar en bild och slänger upp så fort den är ren! Och pennorna, är du verkligen intresserad av att se hur dessa ser ut ? :d
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: