Lördag, 17/7/2010
2010-07-17 / 13:47:56 /

Kollade just på bilderna jag laddade upp igår när Hannah var här. Sista bilden på mej; HAHA fyfan! xD
Aja, lev med det, jag var inte seriös för en femtedels öre ens. Haha. Iallafall, idag ska (troligtvis, om det inte börjar spöregna eller dylikt) jag ut och ro på Hosjön med Hannah och Robin. Robin har jag inte träffat sen skolavslutningen trots att det endast är sex hus emellan våra. Det är knäppt att vi alla Hosjöare som bor så nära varann inte umgås mer. Det är skandal! Nej men det är tråkigt tycker jag, sen vi började på Hälsinggården har alla glidit bort så mycket. Jag vill inte släppa alla de som jag (mer eller mindre) umgåtts med periodvis under hela låg- och mellanstadiet. Men jag har börjat umgås mer med Hannah iallafall och det är jag väldigt glad över! Hon är alltid så glad, det går inte att vara på dåligt humör med henne inom en radie på fem meter! Det är helt omöjligt.

Funderar på att göra en lista på artister jag lyssnar på. Jag är själv nyfiken på det då jag sällan kommer ihåg namnen på alla band, haha. Aja, kanske slänger upp något sen!

Här är iallafall en grym låt;
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: