Lite allmänt om vad som händer osv.
2010-07-29 / 11:35:35 / Random

Nu är det så att klockan inte alls är mycket och Fannii har redan varit uppe i över 3 och en halv timme och redan varit en mil bort och vänt. Jag har nämligen varit på läkarsamtal med mor och far. Det var väl mest ett möte så att Christer skulle hänga med vad som händer och medicinuppföljning. Han sa att jag skulle fortsätta som jag gör nu med Risperdalen och för första gången på ett sådant samtal skrev han inte (!!!!) ut någon ny medicin eller dylikt. Dock sa han att han ville träffa mig ensam då han trodde att det inte handlade om något medicinskt och bokade in en tid imorgon klockan tre. Så alltså, in till BUP igen imorgon klockan tre. Det är det enda inplanerat imorgon.

Eller fan, in till staden ska jag också. Måste kolla om jag hittar en kajalvässare (är nämligen trött på att hämta mammas var och varannan dag..) och kanske en ny hårspray. Den jag har nu börjar det bli dåligt tryck i. Kanske även ett ljust puder om jag hittar något vettigt. En svart ögonskugga skulle inte sitta fel heller. Fan jag kommer bli fattig innan jag hittat allt jag vill ha! Illa. Aja, får väl se (((:

En äkta Polaroid Impulse för under 500-lappen? Javisst, jag har hittat en för halva femhundringen. Plus frakt då, men det tillkommer. Tänkte jag skulle överaska bästaste Lovisa och köpa den åt henne i julklapp, men mina föräldrar var inte lika glada i den idén. Så jag skickade länken och berättade lite alldeles nyss. Tänk vad roligt det skulle ha varit att komma där med fetaste paketet och se glädjen i hennes vackra ögon när hon öppnar det. ÅH. Jag längtar tills jag blir 18 och kan bestämma sånt själv. Det suger att vara minderårig. Men jag har gjort allt jag kan nu Lovisa, I tried but I couldn't go any further just denna gång. Men hoppas du gillar tipset :D

Nu ska jag faktiskt ta och käka en Billy's PääääänPizza och sen ska jag till Gagnef på secondhand! (Vad nu det ska vara bra för.......) Aja, hejdå!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: