Nu är det lov !
2010-02-27 / 12:48:51 /

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, ännu sämre på att lägga in bilder och sämst på att ens sätta mej ner och skriva nåt. Så jag vet att ni vet att jag vet att jag är dålig på att veta att ni vet. Haha, jag fattar inte ens det där själv.
Hamster-jävlarna (ursäkta språket, men jag blir förbannad) håller på och bråkar också. Eller rättare sagt; Beppe attackerar Pepsi. Pepsi har ju blivit smal som attan nu på sistone och det är nog för att han inte fått komma i närheten av matskålen eller hjulet. Men detta fattade jag först igår när jag bevittnade tre slagsmål, vilka Beppe 'vann' samtliga, inom ungefär 4 minuter. Då lades alla pusselbitarna på plats så nu bor dom i olika burar. Pepsi fick akvariet som han bodde i allra först och Beppe har den stora plast-buren. Måste tillägga att den buren ser lite ghetto ut med så lite prylar i.
Nu hade jag tänkt försöka skriva nånting jag aldrig skrivit förut - en krönika.
Wish me luck!
CYA
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: