Slutspurt
2010-12-31 / 13:50:07 / Dagboksanteckningar

Blir en slutspurt nu med lite städning och dusch innan Hannah och Emma kommer vid 18. Jag vet att det är ungefär 4 timmar och 10 minuter kvar men jag är seg. Ska i alla fall bädda sängen, ställa in hamstrarna, se till att allt ligger där det ska (pedant jag vet..) och sen dammsuga tror jag behövs också. Mamma ville just att jag skulle med ut men då kommer jag inte hinna med det jag planerar. Så hon fick gå ensam. Aja, ska sätta igång nu, kanske slänger upp om det blir någon bild senare eller imorgon! Hej så länge!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

2 Kommentarer
Maskrosmor:

Sv - Jo, jag håller med dig. Ibland kan det vara svårt att få folk att förstå när man inte alltid gör/tänker/fungerar som alla andra =)



Date: 2011-01-01 Time: 21:53:54 URL: http://maskrosmor.blogg.se/
Desitny ~ (Ett psyko på hög nivå~):

HAHAHAHAHHAHAHA, jag kollade så hastigt att jag trodde att det stod "slutsprut" xDDDDD



Date: 2011-01-05 Time: 01:12:22 URL: http://zixxy.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: