"Isn't it Ironic?" Skrek de.
2010-12-21 / 22:23:57 / Random

Vilken extrem ironi. När jag var hos Petra idag slank Hilke in som planerat och frågade lite och sa sedan att hon skulle skicka receptet så vi kan hämta ut medicinerna imorgon, på årsdagen såklart. Vilken ironi.

Jag vet inte vad jag ska skriva mer. Jag är trött, ska nog gå och lägga mig när jag skrivit klart. Annars är jag bara allmänt seg.

För att komma till en lite mer allvarlig diskussionspunkt så har det konstaterats att det går åt helvete för regeringen. Eftersom inte de rödgröna fick majoritet blev jag nästan glad över Sverigedemokraternas vågmästarroll på grund av det de gör nu. De ställer sig på oppositionens sida och gör att regeringen inte kan få igenom sina förslag. Jag kan ju säga att det sitter en skadeglad Fanny på denna sidan skärmen. Mattias Flink ska även bli frigiven efter "36" års fängelse. Tycker det är konstigt att de säger att den fängslade ska sitta som Flinks exempel 36 år, men att de slipper ut efter 2/3 av dessa 36 år. Fattar inte? Varför är det så? Är det inte då bara lättare att säga 24 års fängelse? Knäppt.

Nu ska jag gå och lägga mig, för nu har jag fått skriva lite tankar om dagens nyheter. Haha. Godnatt!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: