Godmorgon Sverige!
2010-12-22 / 22:46:15 / Dagboksanteckningar

...eller något. Nej idag ska jag vara seriös. Jag sitter och diskuterar kaffe med Julia, ruuuligt! Men jag blir lite förvirrad för vi diskuterar annat på fAcebook så jag blir lite WOOHOO WTF?! Mja, nu märkte ju snabbt hur seriös jag är idag. Jag börjar bli sjukt trött, antar att Propavanen börjar verka nu. På årsdagen. Suck. Nej så illa är det inte, mest ironiskt :D

Idag har jag gjort rent åt hamstrarna med mammas hjälp, jag har även köpt en julklapp till mamma och köpt en liten EN (inte en som i 1 utan én ni vet, en buske, NI VET?!) som jag nu har i min guldkruka jag fick när jag fyllde 14 av mormor. Givetvis med en blomma i, inte bara en kruka det skulle ju vara lite mystiskt. Sen har jag och mamma även gjort rischoklad och snickers, mumsigt :3

Jag börjar som sagt bli extremt trött, herregud ja. Förhoppningsvis kommer jag sova en sån där extremt skön kemisk sömn inatt, mmh. Aja, ska sova snart, men nu ska jag sitta kvar en stund och snacka med folk på MSN, godnatt tills vidare <:
Blogg listad på Bloggtoppen.se

2 Kommentarer
Emelie:



Date: 2010-12-23 Time: 21:30:43 URL: http://anxietycore.blogg.se/
Emelie:

kaffe är blä >: och du äger!



Date: 2010-12-23 Time: 21:30:46 URL: http://anxietycore.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: