7/8 [Escape the Fate i öronen]
2010-08-07 / 12:20:31 /

Nu har hittills tre besökare identifierat sig, roligt! :D Jag vill gärna att flera skriver vilka ni är, I'm a curious motherfucker :] Iallafall, roligt!

Här är en grej ni bör bli förvånade över; jag vaknade klockan sex. Inte så konstigt kanske, brukar vakna rätt tidigt sådär 4-5-6 nån gång. Men idag GICK JAG UPP! [O-M-G-Z] typ. För att uttrycka sig på det viset. Fast jag gick upp typ halv sju, eheheheh. Tog med mitt svenska häfte som jag använt sedan jag började sjuan och väskan (med en triljon pennor i) och satt mig ner med "En komikers uppväxt"-arbetet som jag aldrig gjorde klart. Så där satt jag en timme och jämförde boken med samma titel och dikten "människan är ingen växt". Båda skrivna av Jonas Gardell för dom som är intresserade. Det blev en sida handskrivet, så jag tänkte att jag skulle skriva rent det här på datorn och kanske mejla iväg det till Kerstin. Mja det får bli så i brist på annat.

Sen vid typ halv åtta sprang jag ner till pappa i källaren och fråga om han var vaken, tror han blev förvånad över att se mig vaken så pass tidigt. Så han gick upp då med och hämtade och läste tidningen medan jag finslipade det jag skrivit. Sedan blev det frukost, en kopp te och en toast. Gott! Kan även meddela att jag vid den tidpunkten var överdrivet hungrig. Möh. Aja, sen gick jag in på rummet och var jobbig mot mamma! Nejdå, jag smög bara in och fixade mig, eller det efter att jag tvättat håret lite. Så då plattade jag håret torrt (det blev bra för en gångs skull!) och sminkade mig. Tänker lägga på lite mer innan vi åker senare. You'll find out where sooner.

Efter det bar det iväg till staden och Dressman med pappa! Fetaste rean där, pappa hittade en långärmad tröja för en hundring, synd att jag redan har så mycket kläder x) Men jag däremot köpte hängslen! Ville köpa breda svarta, men det fanns bara smala, så för att inte sabba mina outfits-planer för ikväll så fick det bli såna. Notera; detta var vid öppningstid klockan 10. Det var inte mycket folk vilket gjorde mig glad iallafall :D På hemvägen svängde vi in på Willy's och köpte dricka och en triss, haha. Sen tanka, sen hem. Iron Maiden på höög volym i bilen, skönt!

När jag kom hem testade jag hängslena på jeansen jag hade på mig, såg mobbat ut, men till mina större chinos kan det kanske bli snyggare! Hoppas på det, annars är min kvälls-outfit ännu mer sabbad. Sen bytte jag till mjukisbyxor igen och satt mig här. Eller ja, efter att jag matat August med några grässtrån ute på gården! HAHA. Tog just en enmanna-fika på saft och marie-kex. Gott var det :3

Nu ska jag skriva rent det jag skrev tidigare och mejla iväg, sen är det inte jättemycket tid kvar tills vi åker till Svennes stuga upp i Bingsjö/Lamborn! Så kanske byta kläder, käka, bättra på sminket lite och sen vet jag inte. Byta nagellack. Kan ju inte ha lila naglar till svart/röd outfit, HAHA! Aja, that's all for now I guess.
Hejdå!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: